Tilbake til temaer

OljenivÄsensor
VW Polo Hatchback (6R1, 6C1)

  • VW POLO (6R, 6C) 1.4 (6R1)
    @user_2415390 Apr 09, 2024
    Medlem

    Jeg stÄr for Þyeblikket overfor et problem med en Polo (6R1) 2010 1.4 og trenger litt hjelp. Jeg byttet nylig pakningen pÄ den originale oljenivÄsensoren, men dessverre lekker det fortsatt fra bilen. Lekkasjen kommer fra oljenivÄsensoren, sÄ den mÄ byttes ut.

    Vet noen hvilken type oljenivÄsensor som passer som jeg kan bestille selv? Jeg sÞkte pÄ internett og fant to som kan fungere (TY EPO-AU-001 Sensor og RIDEX 1289S0005 Sensor). Vet noen om noen av disse sensorene ville fungert som erstatning? Jeg vil forsikre meg om at jeg velger en som er kompatibel og ikke vil ha det samme lekkasjeproblemet. Eller hvis noen av dere har noen andre forslag.

    Jeg har fÄtt tilbud av et bilverksted der delen koster 2625,- NÄr jeg sÞker opp delen fÄr jeg opp flere ulike, blant annet de to som er en nevnt over. Disse koster da mellom 250-500,-

    PÄ forhÄnd, takk!

    Svar

    Startet

    09.04.24

    Siste svar

    10.04.24

    Svar

    1

    Visninger

    17

  • VW | Polo Hatchback (6R1, 6C1)
    @Gers2001 Apr 10, 2024
    Medlem
    For Ä velge delen du trenger, kan du kontakte vÄre spesialister pÄ nettsiden
    Svar

Bare registrerte brukere kan svare pÄ temaer og innlegg

Installer AUTODOC CLUB-appen!

Hold orden pĂ„ bilutgifter, fĂ„ vedlikeholdstips, pĂ„minnelser om kommende avtaler og serviceintervaller, veiledninger for Ă„ reparere selv – alt sammen pĂ„ telefonen din.

Autodoc CLUB app qr-code
Skann

Last ned appen:

Autodoc CLUB App icon