Tilbake til temaer

Problemer med og åpne to av dørene VW Golf VII Variant (BA5, BV5) (04.2013 - ...)

@Chiste
17.12.2024 23:10
Medlem

Jeg for ikke åpnet to av dørene mine fra utsiden. Det gjelder venstre dør foran og høyre dør bak.

Noen tips om hva som kan være årsaken?

Startet

17.12.24

Siste svar

18.04.25

Svar

4

Visninger

108

• @Graziana Venturi
    18.12.2024 12:55
    Medlem
    Det er mest sannsynlig et problem med låsene eller ledningene. Det første trinnet ditt bør være å inspisere begge for å finne problemet.
    • @Chiste
      01.04.2025 18:52
      @Graziana Venturi
      Medlem
      Hei. Takk for svar. Har byttet dør lås mekanismen men det løste dessverre ikke problemet. Kan det være at dørhåndtaket er ødelagt? Hvordan kan jeg sjekke at kabel mekanismen fungerer på dør håndtaket?
    • @Eva Andersson
      03.04.2025 12:00
      @Chiste
      AUTODOC-ekspert
      Som et alternativ kan du starte med å fjerne dørkledningen og i stedet for å bruke kabelmekanismen prøve å åpne dørlåsen med hånden. Hvis den åpnes, vær oppmerksom på kabelmekanismen, dens tilstand og funksjonalitet.
  • @Chiste
    18.04.2025 21:18
    Medlem
    Takk for tilbakemeldingen.
    Jeg har nå byttet kabel til ytre dørhåndtak. Det fungerer når døren er ulåst. Når jeg låser døren og så åpner den kan jeg ikke åpne den fra utsiden. Da må jeg først åpne den fra innsiden.
    Får denne feilmeldingen når jeg kjører diagnose. information electronics control module 1 no communication
    Noen som vet hva det betyr?
Autodoc CLUB App icon
Er det på tide å skifte ut deler? Få enda bedre tilbud i appen vår.
Skann QR-koden for AUTODOC CLUB-appen
SKANN MEG