Viktig!
Denne fremgangsmåten for bytte kan brukes for:
VW Transporter V Minibuss (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF, 7EG, 7HF, 7EC) 1.9 TDI, VW Transporter V Minibuss (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF, 7EG, 7HF, 7EC) 1.9 TDI, VW Transporter V Minibuss (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF, 7EG, 7HF, 7EC) 2.5 TDI, VW Transporter V Minibuss (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF, 7EG, 7HF, 7EC) 2.5 TDI, VW Transporter V Minibuss (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF, 7EG, 7HF, 7EC) 2.0, VW Transporter V Minibuss (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF, 7EG, 7HF, 7EC) VR6 3.2, VW Transporter V Minibuss (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF, 7EG, 7HF, 7EC) VR6 3.2, VW Transporter V Minibuss (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF, 7EG, 7HF, 7EC) 2.5 TDI 4motion, VW Transporter V Minibuss (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF, 7EG, 7HF, 7EC) 2.5 TDI 4motion, VW Transporter V Minibuss (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF, 7EG, 7HF, 7EC) 1.9 TDI, VW Transporter V Minibuss (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF, 7EG, 7HF, 7EC) 3.2 V6 4motion, VW Transporter V Minibuss (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF, 7EG, 7HF, 7EC) 2.5 TDi, VW Transporter V Minibuss (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF, 7EG, 7HF, 7EC) 1.9 TDI Se mer

Trinnene kan variere litt, avhengig av designet på bilen.

Denne videoen viser fremgangsmåten for bytte av en lignende bildel i en annen bil

Verktøy
Utskifting: sidespeilglass – VW TRANSPORTER V Bus (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF). Verktøyet du vil trenge:
Elektrospray
Flat Skrutrekker
Demonteringsjern av plast
Skjermtrekk
Utskifting: sidespeilglass – VW TRANSPORTER V Bus (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF). AUTODOC anbefaler:
  • Bytteprosedyren er lik for speilglasset på høyre og venstre side.
  • Alt arbeid bør utføres med motoren av.
Utskifting: sidespeilglass – VW TRANSPORTER V Bus (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF). Anbefalt rekkefølge for trinnene:
  1. Trinn 1
    Hvordan skifte Sidespeilglass på VW Transporter T5 Bus 2003 – gratis PDF- og videoveiledninger
    Bruk et deksel for å beskytte skjermen for å unngå skader på lakken og plastdelene på bilen.
  2. Trinn 2
    Slik bytter du VW Transporter V Minibuss (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF, 7EG, 7HF, 7EC) 2.5 TDI 2004 Sidespeilglass selv – trinn-for-trinn veiledninger og videoer
    Vipp speilglasset ut av huset.
  3. Trinn 3
    Bytte VW Transporter T5 Bus 1.9 TDI 2005 Sidespeilglass: gratis verkstedsveiledning
    Løs speilglasset forsiktig fra festet. Bruk et verktøy for trimming, plast. Bruk en flat skrutrekker.
  4. Trinn 4
    Hvordan bytte Sidespeilglass på VW Transporter V Minibuss (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF, 7EG, 7HF, 7EC) 2.0 TDI 4motion 2006 selv
    Fjern speilglasset.
    AUTODOC anbefaler:
    Utskifting: sidespeilglass – VW TRANSPORTER V Bus (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF). Ikke bruk for mye kraft når du fjerner delen, den kan bli skadet.
  5. Trinn 5
    Slik skifte VW TRANSPORTER 2.5 TDI 4motion 2007 Sidespeilglass – enkle instruksjoner på nettet som er lette å følge
    Koble fra kontaktene til varmeelementet til speilet.
  6. Trinn 6
    Hvordan skifte Sidespeilglass på VW Transporter V Minibuss (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF, 7EG, 7HF, 7EC) 2008: Last ned PDF- og videoveiledninger
    Behandle kontaktene til varmeelementet til speilet med et egnet middel. Bruk dielektrisk fett.
  7. Trinn 7
    Vanskelighetsgrad: Bytte av Sidespeilglass på VW Transporter T5 Bus 1.9 TDI 2009 – last ned illustrert veiledning
    Koble til kontaktene til varmeelementet til speilet.
Var denne veiledningen hjelpsom?
Gi veiledningen en vurdering mellom 1 og 5. Ta gjerne kontakt med oss hvis du har noen spørsmål.
Brukerstemmer – 0
Leter du etter de riktige dekkene?

Finn ut hvilke dekk- og hjulstørrelser som er kompatible med en VW Transporter T5 Minibuss (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF, 7EG, 7HF, 7EC) -modell.

Profilen din er din egen personlige assistent

Her kan du spore bilutgifter, oppdatere billoggen og planlagte delebytter, lagre veiledninger, notater og dokumenter

Installer AUTODOC CLUB-appen!
Hold orden på bilutgifter, få vedlikeholdstips, påminnelser om kommende avtaler og serviceintervaller, veiledninger for å reparere selv – alt sammen på telefonen din.
VW Transporter V Minibuss (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF, 7EG, 7HF, 7EC) Sidespeilglass erstatt gjør-det-selv - skann QR-koden og last ned AUTODOC CLUB-appen
Skann

Last ned appen:

  • – skann QR-koden
  • – last ned fra App Store
  • – last ned fra Google Play
VW Transporter V Minibuss (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF, 7EG, 7HF, 7EC) Sidespeilglass erstatning gjør-det-selv - online guide
Tips og triks for VW Transporter V Minibuss (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF, 7EG, 7HF, 7EC)
Se mer
  • Hvordan bytte Sidespeilglass VW Transporter V Minibuss (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF, 7EG, 7HF, 7EC) 2.0 TDI - tips til bytte
    Slik låser du opp bilen din uten en nøkkel | Tips fra AUTODOC
  • Bytte Sidespeilglass VW Transporter T5 Bus 2.5 TDI - triks til bytte
    Dette kan du gjøre hvis drivreima hviner | Tips fra AUTODOC
  • Vedlikeholdstips - VW Transporter V Minibuss (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF, 7EG, 7HF, 7EC) 1.9 TDI Sidespeilglass reparasjonshåndbok
    Ting du aldri må gjøre med manuelle girkasser | Tips fra AUTODOC
  • Skifte Sidespeilglass på VW Transporter T5 Bus - gratis videotips
    De vanligste årsakene til oljelekkasjer | Tips fra AUTODOC