AUTODOC FORUM / Diskusjoner om biler etter merke / MAZDA / Hjelp til å identifisere Mazda 5

Tilbake til temaer

Hjelp til å identifisere Mazda 5
MAZDA 5

  • @Greek Apr 23, 2024
    Medlem

    Jeg forsøker å finne ut om jeg har en sport, touring eller grand touring utgave av min Mazda 5, 

    Bilen er 2007 modell.

    Har forsøkt å lese litt på nett, men min ADHD har ikke tid og kapasitet til å sette seg så dypt inn i dette, så jeg søker heller raskere og enklere svar her på bilforumet.

    Det står ikke annet i vognkortet enn Mazda 5, og type, som er CR1, hva nå enn dette betyr? Jeg kan ikke noe stort om bil, så takke meg til et bilforum hvor en kan få være litt outsider å spørre om ting 🙂 

    Bilen har innebygget navigasjon og ryggekamera, som jeg har forstått er tilleggsvalg som en måtte bestille når man kjøpte denne bilen ny,

    Jeg har også lest et sted at dette er ekstraustyr som kun ble tilbydd i Touring og Grand touring utgavene, så da kan jeg kanskje utelukke at jeg har en Sport … ?

    Ellers har bilen skyvedører bak på begge sider. Helautomatisk A/C. Varme i fremsetene. Defroster i frontrute og bakrute. 

    Det kan være annet jeg glemmer her, men jeg sjekker gjerne ting hvis dere spør 🙂 

    For alt jeg vet, har jeg verken sport, touring eller grand touring, og har rett og slett bare en Mazda 5, punktum 😅 

    Svar

    Startet

    23.04.24

    Siste svar

    23.04.24

    Svar

    0

    Visninger

    23

Bare registrerte brukere kan svare på temaer og innlegg

Installer AUTODOC CLUB-appen!

Hold orden på bilutgifter, få vedlikeholdstips, påminnelser om kommende avtaler og serviceintervaller, veiledninger for å reparere selv – alt sammen på telefonen din.

Autodoc CLUB app qr-code
Skann

Last ned appen:

Autodoc CLUB App icon