Dette er intervallet for utskiftning av Bremseskiver på VW CALIFORNIA
Anbefalte intervaller for utskifting for delekategorien Bremseskive : 50000 km

Denne videoen viser fremgangsmåten for bytte av en lignende bildel i en annen bil

Alt av reservedeler du kan bytte selv – Bremseskiver til California T5 Minibuss (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) og andre VW-modeller
Alternative produkter
Slik bytter du Bremseskive på VW California T5 Bus (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.0 TDI – praktiske trinn-for-trinn-instruksjoner for bilreparasjoner Bremseskive
  1. Trinn 1
    Åpne panseret. Skru løs tanklokket for bremsevæsken.
    Trinn 2
    Hvordan skifte Bremseskiver på VW California T5 Bus (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2003 – gratis PDF- og videoveiledninger
    Sikre hjulene med klosser.
  2. Trinn 3
    Slik bytter du VW California T5 Minibuss (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.0 TDI 2004 Bremseskiver selv – trinn-for-trinn veiledninger og videoer
    Løsne hjulfesteboltene. Bruk en kraftpipe for hjulmutter #19.
  3. Trinn 4
    Hev bakdelen på bilen og sikre den på støttene.
    Trinn 5
    Bytte VW California T5 Bus (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.0 TDI 4motion 2005 Bremseskiver: gratis verkstedsveiledning
    Løsne hjulboltene.
    AUTODOC anbefaler:
    Advarsel! Hold i hjulet når du skrur løs festeboltene for å unngå skader. VW California T5 Bus (7EC, 7EF, 7EG, 7HF)
Var denne veiledningen hjelpsom?
Gi veiledningen en vurdering mellom 1 og 5. Ta gjerne kontakt med oss hvis du har noen spørsmål.
Brukerstemmer – 0
Trenger du nye dekk?

Finn ut hvilke dekk- og felgstørrelser som er kompatible med modellen VW California T5 Minibuss (7EC, 7EF, 7EG, 7HF)

Få tilgang til din egen assistent for bilvedlikeholdet ditt!

Spor utgifter, hold oversikt over loggføring, planlegg utskiftninger og mye mer.

VW California T5 Minibuss (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) Bremseskiver erstatning gjør-det-selv - online guide
Tips og triks for VW California T5 Minibuss (7EC, 7EF, 7EG, 7HF)
Se mer
  • Hvordan bytte Bremseskive VW California T5 Minibuss (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 1.9 TDI - tips til bytte
    Gjør det selv: Overhal AC-kompressoren til bilen
  • Bytte Bremseskive VW California T5 Bus (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.0 TDI - triks til bytte
    Slik gjenoppretter du toppdekselet selv | Tips fra AUTODOC
  • Vedlikeholdstips - VW California T5 Minibuss (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) 2.0 TDI 4motion Bremseskive reparasjonshåndbok
    Dyp innvendig rengjøring | Frisk opp bilen med detailing
  • Skifte Bremseskive på VW California T5 Bus (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) - gratis videotips
    Viktige forskjeller mellom bilverktøy | Tips fra AUTODOC
Autodoc CLUB App icon
Er det på tide å skifte ut deler? Få enda bedre tilbud i appen vår.
VW California T5 Minibuss (7EC, 7EF, 7EG, 7HF) Bremseskiver erstatt gjør-det-selv - skann QR-koden og last ned AUTODOC CLUB-appen
SKANN MEG